סל הקניות ריק
- להמשך קניות
-
רוצים להתייעץ? נציגי השירות שלנו זמינים עבורכם בווטסאפ
הבהרה: תיקון מחשבים ומוצרים נלווים הנמכרים כמוצרים חדשים מתבצע במעבדות היצרן בלבד.
תיקון מחשבים הנמכרים כמוצרים מחודשים נעשה במעבדות של Epalle בלבד.
רמת השירות משתנה בהתאם לסוג המוצר.
**הבהרה – תנאי האחריות לדגמי Mac חדשים השתנו בתאריך 14/08/2024 ומתאריך זה האחריות הניתנת היא לשנה בלבד לפי התנאים המפורטים בהמשך העמוד**
עבור מחשבים חדשים הנמכרים הן באתר והן ברכישה מול נציג ישנה אחריות יצרן בינלאומית למשך שנה. האחריות תכנס לתוקפה החל מיום הפקת החשבונית. במסגרת האחריות עבור דגמי Mac חדשים תהיו זכאים למעטפת השירות Epalle standard הכוללת *שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח במקרה של תקלה ובנוסף **שירות מחשב חליפי לתקופת התיקון ובכפוף למלאי הזמין במאגרי החברה. אחריות היצרן אינה מכסה נזקים פיזיים או נזקי לקוח לרבות נזקי שבר, נפילה או נזקי נוזלים וקורוזיה.
עבור מחשבי Mac חדשים תוכלו להוסיף אחד מבין שני מסלולי האחריות המורחבת שלנו:
Epalle Plus – אחריות מורחבת המעניקה כיסוי ל-3 שנים ללא הגבלת תיקונים, כולל ***שירות בחו״ל לכל התקופה, *איסוף והחזרה מבית הלקוח ובנוסף **שירות מחשב חליפי. אחריות זו אינה מכסה נזקים פיזיים או נזקי לקוח לרבות נזקי שבר, נפילה או נזקי נוזלים וקורוזיה.
עלות – ₪499.
Epalle Plus Accident – אחריות מורחבת המעניקה כיסוי ל-3 שנים ללא הגבלת תיקונים, כולל ***שירות בחו״ל לכל תקופת האחריות, וכמובן *איסוף והחזרה מבית הלקוח ושירות מחשב חליפי. אחריות זו מכסה עד 2 תיקונים עבור נזקים פיזיים, נזקי שבר, שברים במסך, נזקי נוזלים ונזקי קורוזיה ללא דמי השתתפות . אחריות זו אינה מכסה ״נזק טוטאלי״ (נזק בו המחשב לא בר תיקון כלל ויותר מ-2 רכיבים בו בלתי ניתנים לתיקון כלל)
עלות – ₪1,499.
חשוב לדעת:
1. תיקון מחשבי Mac שנרכשו כחדשים יתבצע אך ורק במעבדות מורשות בלבד, ההחלטה לאיזו מעבדה לשלוח את המוצר לתיקון-DCS/iCON תלויה במלאי חלקי החילוף וזמן ההמתנה הצפוי בכל מעבדה ונבחנת בכל קריאת שירות בנפרד*.
2. מחשבי מק שנרכשו כחדשים במסגרת עסקאות טרייד אין זכאים לתנאי אחריות ושירות שונים. ראה בהמשך העמוד.
עבור מחשבים מחודשים ו/או קופסה פתוחה הנמכרים בקטגוריית ״מחודשים״ הן באתר והן ברכישה מול נציג ישנה אחריות מקומית (בישראל בלבד) למשך שנה. האחריות תכנס לתוקפה החל מיום הפקת החשבונית. במסגרת האחריות עבור דגמי Mac מחודשים ו/או קופסה פתוח תהיו זכאים למעטפת השירות Epalle standard הכוללת *שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח במקרה של תקלה ובנוסף **שירות מחשב חליפי לתקופת התיקון ובכפוף למלאי הזמין במאגרי החברה. אחריות זו אינה מכסה נזקים פיזיים (נזקי שבר, נפילה או נזקי נוזלים וקורוזיה).
*שימו לב – תיקון מחשבי Mac שנרכשו כמחודשים יתבצע אך ורק במעבדות של Epalle ולא במעבדות היצרן.
גם עבור מחשבי Mac מחודשים תוכלו לרכוש אחד מבין שני מסלולי האחריות המורחבת שלנו:
Epalle Plus – אחריות מורחבת המעניקה כיסוי ל-3 שנים ללא הגבלת תיקונים, כולל ***שירות בחו״ל לכל התקופה, *איסוף והחזרה מבית הלקוח ובנוסף **שירות מחשב חליפי. אחריות זו אינה מכסה נזקים פיזיים או נזקי לקוח לרבות נזקי שבר, נפילה או נזקי נוזלים וקורוזיה.
עלות – ₪499.
Epalle Plus Accident – אחריות מורחבת המעניקה כיסוי ל-3 שנים ללא הגבלת תיקונים, כולל ***שירות בחו״ל לכל תקופת האחריות, וכמובן *איסוף והחזרה מבית הלקוח ובנוסף **שירות מחשב חליפי. אחריות זו מכסה עד 2 תיקונים עבור נזקים פיזיים, נזקי שבר, שברים במסך, נזקי נוזלים ונזקי קורוזיה ללא דמי השתתפות . אחריות זו אינה מכסה ״נזק טוטאלי״ (נזק בו המחשב לא בר תיקון כלל ויותר מ-2 רכיבים בו בלתי ניתנים לתיקון כלל)
עלות – ₪1,499.
כל דגמי ה-Mac הן הנמכרים כחדשים והן כמחודשים הנרכשים באתר או מול נציג במסגרת ״טרייד אין״ (עסקת החלפה בה מזדכים על מחשב ישן ורוכשים מחשב חדש) זכאים לאחריות מורחבת ל-3 שנים כולל מעטפת השירות שלנו Epalle Standard.
אחריות מורחבת המעניקה כיסוי ל-3 שנים ללא הגבלת תיקונים, כולל ***שירות בחו״ל לכל התקופה, *איסוף והחזרה מבית הלקוח ובנוסף **שירות מחשב חליפי. אחריות זו אינה מכסה נזקים פיזיים או נזקי לקוח לרבות נזקי שבר, נפילה או נזקי נוזלים וקורוזיה.
כמובן שגם למחשבים שנרכשו במסגרת טרייד אין ניתן להוסיף אחריות מורחבת:
Epalle Plus Accident – אחריות מורחבת המעניקה כיסוי ל-3 שנים ללא הגבלת תיקונים, כולל ***שירות בחו״ל לכל תקופת האחריות, וכמובן *איסוף והחזרה מבית הלקוח ובנוסף **שירות מחשב חליפי. אחריות זו מכסה עד 2 תיקונים עבור נזקים פיזיים, נזקי שבר, שברים במסך, נזקי נוזלים ונזקי קורוזיה ללא דמי השתתפות . אחריות זו אינה מכסה ״נזק טוטאלי״ (נזק בו המחשב לא בר תיקון כלל ויותר מ-2 רכיבים בו בלתי ניתנים לתיקון כלל)
עלות – ₪1,499.
כל דגמי ה-iPad הנמכרים הן באתר והן מול נציג מגיעים עם אחריות יצרן בין לאומית לשנה. מימוש האחריות מול מעבדות היצרן בלבד, עבור דגמי iPad אין שירות איסוף והחזרה או שירות מכשיר חליפי ובמקרה של תקלה עליכם לפנות למעבדות היצרן DCS/ICON בלבד.
גם עבור דגמי iPad תוכלו לרכוש אחד מבין שני מסלולי האחריות המורחבת שלנו:
Epalle Plus – אחריות מורחבת המעניקה כיסוי ל-3 שנים ללא הגבלת תיקונים, כולל ***שירות בחו״ל לכל התקופה, *איסוף והחזרה מבית הלקוח ובנוסף **שירות מכשיר חליפי. אחריות זו אאינה מכסה נזקים פיזיים או נזקי לקוח לרבות נזקי שבר, נפילה או נזקי נוזלים וקורוזיה.
עלות – ₪499.
Epalle Plus Accident – אחריות מורחבת המעניקה כיסוי ל-3 שנים ללא הגבלת תיקונים, כולל ***שירות בחו״ל לכל תקופת האחריות, וכמובן *איסוף והחזרה מבית הלקוח ובנוסף **שירות מכשיר חליפי. אחריות זו מכסה עד 2 תיקונים עבור נזקים פיזיים, נזקי שבר, שברים במסך, נזקי נוזלים ונזקי קורוזיה ללא דמי השתתפות . אחריות זו אינה מכסה ״נזק טוטאלי״ (נזק בו המכשיר לא בר תיקון כלל ויותר מ-2 רכיבים בו בלתי ניתנים לתיקון כלל)
עלות – ₪1,499.
אביזרי Apple – אביזרים וציוד היקפי מבית Apple לרבות מסכים, כבלים, מתאמים, עכברים מקלדות, אביזרים ל-iPad או כל ציוד משלים אחר זכאים לאחריות יצרן בין לאומית לשנה. מימוש האחריות מול מעבדות היצרן בלבד, עבור דגמי אביזרי Apple אין שירות איסוף והחזרה או שירות מכשיר חליפי ובמקרה של תקלה עליכם לפנות למעבדות היצרן DCS/ICON בלבד.
מסכי LG – זכאים ל-3 שנות אחריות באתר הלקוח. במקרה של תקלה, יש להתקשר לח.י. אלקטרוניקה. במידה והתקלה לא נפתרת בטלפון, ח.י אלקטרוניקה תתאם הגעה של טכנאי ובדיקה וטיפול בתקלה בכתובתכם.
למידע נוסף מוזמנים לשלוח פנייה בדף קריאת שירות באתר ח.י אלקטרוניקה או להתקשר לטלפון 6683*.
אביזרי Ugreen – כל האביזרים תוצרת Ugreen הנמכרים באתר לרבות כבלים, תחנות עגינה, מפצלים, מעמדים או כל ציוד אחר זכאים ל-3 שנות אחריות. במקרה של תקלה יש לפנות אלינו בטלפון 072-3981621 ונתאם מולכם החלפה למוצר חדש.
אביזרים וציוד היקפי כללי – בכל מקרה של ציוד היקפי או אביזר של יצרן שלא צויין לגביו אחרת, תהיו זכאים לשנת אחריות מול מעבדות היצרן הרלוונטי. במקרה של תקלה יש לפנות ישירות ליצרן או לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף אודות מימוש האחריות עבור המוצר.
*איסוף והחזרה מבית הלקוח – שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח הניתן ללא עלות במסגרת מעטפת השירות Epalle Standard, שירות זה ימומש במידת הצורך וכשהמחשב נזקק למימוש אחריות במעבדה. אנחנו מתחייבים לבצע את האיסוף מבית הלקוח ואת ההחזרה בגמר התיקון במועד הקרוב ביותר האפשרי, לעיתים ייתכנו עיכובים מצד חברת השילוח ו/או עיכובים או אי מתן שירות ליעדים מרוחקים. על מנת לממש את שירות האיסוף וההחזרה על הלקוח להכין את המחשב למשלוח בהתאם להוראות שנמסור לו, מחשב שלא יוכן לשילוח בצורה ראויה לא ייאסף ולא יישלח ללקוח איסוף נוסף.
**שירות מחשב חליפי – שירות מחשב חליפי הניתן ללא עלות במסגרת מעטפת השירות Epalle Standard ימומש בעת הצורך ובמקרה שבו המחשב שרכש הלקוח זקוק לתיקון במעבדה, אנחנו מתחייבים לשלוח את המחשב החליפי מהר ככל האפשר ובכפוף לזמינות מלאי מחשבים חליפיים הקיים במאגר החברה, אנחנו מתחייבים לשלוח מחשב חליפי במפרט קרוב ככל הניתן למחשב המקורי אותו רכש הלקוח אך לעיתים בגלל אילוצי מלאי יישלח מחשב מדגם או מפרט שונה.
***שירות תיקונים בחו״ל – שירות זה הניתן במסגרת רכישת אחריות מורחבת Epalle Plus או Epalle Plus Accident ימומש במדינות בעלות נותני שירות רשמיים של היצרן בלבד, ניתן לבדוק מיקומי שירות לפי מדינות או אזורים בקישור.
במידה ואתם זקוקים לשירות בחו״ל והמחשב שלכם נרכש עם אחריות מורחבת Epalle Plus או Epalle Plus Accident יש לצור איתנו קשר, אנחנו נעזור לכם לאתר תחנת שירות הקרובה למיקומכם ונשא בעלות התיקון המלאה.
חשוב לציין שמסגרת 12 חודשי אחריות היצרן ישנה אחריות בין לאומית לכלל מוצרי אפל ולא נדרש לצור איתנו קשר, במקרה כזה יש לגשת לתחנת שירות ולתקן את המוצר ללא עלות.
סוג האחריות | ![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|
עלות | ללא עלות | ₪499 | ₪1,499 |
משך האחריות | שנה | 3 שנים | 3 שנים |
תיקונים בשנה הראשונה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה |
תיקונים בשנה השנייה והשלישית | ❌ | ללא הגבלה | ללא הגבלה |
כיסוי נזקים פזיים | ❌ | ❌ | ✅ |
איסוף והחזרה במקרה של תקלה | ✅ | ✅ | ✅ |
שירות מחשב חליפי | ✅ | ✅ | ✅ |