האחריות של אפל׳ה – Epalle

אנחנו מעניקים את האחריות הכי מקיפה עם השירות הכי טוב, בהתחייבות.

*תיקון מוצרים שנרכשו דרכנו מתבצע במעבדות  מורשות של היצרן בלבד*

בעמוד זה נפרט את כל סוגי האחריות הזמינים בעת רכישת מוצרים, הן באתר החברה והן ברכישה טלפונית דרך נציג.


אחריות מחשבי Mac | אחריות מכשירי iPad | אחריות אביזרים וציוד היקפי

מחשבי Apple Mac

מקבוק אייר, מקבוק פרו, איימק, מק מיני ומק סטודיו

 אחריות בסיסית

למחשבי Apple Mac 

לקוחות אשר רוכשים מחשבי Mac מאפל׳ה – Epalle זכאים לאחריות הבסיסית שלנו ללא תוספת תשלום.

האחריות הבסיסית של אפל׳ה – Epalle כוללת את כל מעטפת השירות שלנו והיא מעניקה כיסוי ל-3 שנים מיום רכישת המחשב *למעט דגמי מקבוק פרו 14 ו-16 אינץ׳ מהדור הקודם (2021) שזכאים לאחריות ל-12 חודשים.

במסגרת האחריות הבסיסית שלנו, לקוחות שיירכשו מחשבי Mac יהיו זכאים לשירותים הבאים:

1. איסוף והחזרה על ידי שליח מבית הלקוח / משרד בכל תקלה.

2. מחשב חליפי שיסופק לכל תקופת התיקון.

3. תמיכה מרחוק בכל שאלה או נושא בשעות הפעילות שלנו.

*חשוב לדעת:

1. במסגרת האחריות הבסיסית שלנו (שהיא ללא תוספת תשלום), כמות התיקונים בתקופת האחריות המורחבת (כלומר בשנתיים הנוספות) מוגבלת לתיקון אחד בלבד. בשנה הראשונה אין הגבלה לכמות התיקונים ללקוח.

2.האחריות לא מכסה נזקים שנגרמו ע״י הלקוח כגון: שברים, נפילות או נזקי נוזלים. הן האחריות הבסיסית של היצרן (השנה הראשונה) והן הרחבת האחריות של אפל׳ה (השנתיים הנוספות).

אחריות מורחבת  – Epalle Plus

למחשבי Apple Mac

לכל המוצרים ממשפחת Apple Mac ניתן להוסיף אחריות מורחבת – Epalle Plus.

האחריות המורחבת היא במחיר קבוע של 499₪ לכל המחשבים (*מלבד שרתי מק פרו).

האחריות המורחבת מעניקה ללקוח כיסוי מלא ל-3 שנים מיום רכישת המחשב וללא הגבלת תיקונים לאורך כל ה-3 שנים.

האחריות המורחבת גם היא כוללת: 

1. איסוף והחזרה על ידי שליח מבית הלקוח / משרד בכל תקלה.

2. מחשב חליפי שיסופק לכל תקופת התיקון.

3. תמיכה מרחוק בכל שאלה או נושא בשעות הפעילות שלנו.

בנוסף, האחריות המורחבת מעניקה כיסוי לתקלות גם בעת שהייה בחו״ל! למימוש האחריות בחו״ל יש לצור איתנו קשר לתיאום ולאחר שיחה איתנו נפנה אתכם לנותן שירות מורשה מטעם היצרן במדינה בה אתם שוהים. הלקוח ישלם עבור התיקון במדינת בה הוא שוהה ואנחנו נשלח לכם זיכוי כספי עבור מלוא עלות התיקון. הזיכוי יינתן בהצגת חשבונית/קבלה בלבד.

אז איך מוסיפים את האחריות המורחבת – Epalle Plus למוצר?

מתחת לכל מוצר (בדף המוצר עצמו) תמצאו את האייקון שנראה כך:

אם אתם רוצים להוסיף אחריות מורחבת למוצר פשוט לחצו על האייקון בטרם הוספת המוצר לסל.

לאחר לחיצה על הוספת אחריות מורחבת – Epalle Plus ייפתח אייקון נוסף שמאפשר לרכוש אחריות נזק פיזי לאותו מוצר. פירוט על אחריות נזק פיזי בהמשך העמוד…

 

*חשוב לדעת:

1. את האחריות המורחבת ניתן לרכוש יחד עם המחשב בעת ההזמנה באתר כמו שפירטנו בפסקה הקודמת, או לרכוש אותה בנפרד עד שנה מיום רכישת המוצר, במידה ואתם רוצים לרכוש את האחריות המורחבת לאחר שכבר רכשתם מאיתנו מחשב ובמידה ולא עברה שנה מיום רכישת המחשב, יש לעשות זאת במוקד הטלפוני שלנו או בכל דרך שניתן ליצור איתנו קשר. לא ניתן לרכוש אחריות מורחבת לאחר שעברה שנה מיום רכישת המוצר.

2. האחריות לא מכסה נזקים שנגרמו ע״י הלקוח כגון: שברים, נפילות או נזקי נוזלים. הן האחריות הבסיסית של היצרן (השנה הראשונה) והן הרחבת  אפל׳ה (השנתיים הנוספות).

 

להן פירוט ההבדלים בין האחריות הבסיסית לבין האחריות המורחבת – Epalle Plus:

  אחריות בסיסית של Epalle (ללא עלות) אחריות Epalle Plus (בתשלום)
משך האחריות 3 שנים  3 שנים
שירות מחשב חליפי כן כן
איסוף והחזרה ללא עלות בכל קריאת שירות כן כן
מספר תיקונים במסגרת האחריות

שנה ראשונה: ללא הגבלה.

שנתיים נוספות: תיקון אחד.

ללא הגבלה לכל תקופת האחריות.
מימוש אחריות מחוץ לישראל בשנה הראשונה בלבד תחת אחריות היצרן. כן, בכל תקופת האחריות.

אחריות נזק פיזי – Epalle Plus Accident

שירות Epalle Plus Accident מעניק כיסוי נזקים פיזיים למחשבים שנרכשו באפל׳ה – Epalle למשך 3 שנים.

קניתם מחשב חדש ויקר? תאונות יכולות לקרות…

אחריות היצרן, וכן האחריות הבסיסית או המורחבת שלנו לא מכסות נזקים פיזיים שנגרמו ל-Mac כגון: נזקי שבר, נפילה, נזקי נוזלים וקורוזיה.

בדיוק בשביל זה השקנו את השירות שיכול לחסוך לכם אלפי שקלים על תיקון נזקים פיזיים במעבדות היצרן.

השירות מכסה את כל סוגי הנזקים הפיזיים, החל מנזקי נוזלים שנגרמו עקב קפה או נוזל אחר שנשפך על המחשב, נזקי שבר שנגרמו כתוצאה מנפילה, נזקי מסך שונים ואפילו נזקים קוסמטיים.

שירות Epalle Plus Accident כרוך בהשתתפות עצמית מינימלית:

– נזק מסך, נזקים קוסמטיים או שברים – 799₪

– נזקי נוזלים ונזקים אחרים – 1200₪

תיקונים של נזקים פיזיים במעבדה מורשית של היצרן עלולים להגיע לעלויות של אלפי שקלים, שירות Epalle Plus Accident ייתן לכם ראש שקט לכל תקופת האחריות וכמובן יגיע עם כל מעטפת השירות: איסוף והחזרה מבית הלקוח ומחשב חליפי שיסופק לכל תקופת התיקון.

*חשוב לדעת:

1. שירות כיסוי נזק פיזי לא נמכר בנפרד, ניתן לרכוש אותו בעלות קבועה של 999₪ לכל דגמי Mac (מלבד שרתי מק פרו) רק במידה ורכשתם אחריות מורחבת Epalle Plus.

2. שירות כיסוי נזק פיזי נמכר במעמד ההזמנה בלבד, לא ניתן לרכוש אותו במועד מאוחר יותר.

3. במקרה של נזק טוטאלי (נזק למעל 4 רכיבים במחשב) או תיקון של המחשב במעבדה שאינה מעבדה מורשית של היצרן, הכיסוי יבוטל ולא ניתן יהיה לתקן במסגרת האחריות.

4. הכיסוי ניתן למימוש פעם אחת במשך 3 שנות האחריות.

אז איך מוסיפים את שירות Epalle Plus Accident למוצר?

מתחת לכל מוצר (בדף המוצר עצמו) לאחר שבחרתם הוספת אחריות מורחבת Epalle Plus תיפתח גם האפשרות להוסיף את שירות Epalle Plus Accident כמו בסרטון המצורף:


Apple iPad

iPad mini , iPad 10.2 , iPad Air , iPad Pro

אחריות Epalle Plus לקטגוריית  iPad 

 לקוחות אשר רוכשים מכשירי iPad מאפל׳ה זכאים להרחבת אחריות ללא תוספת תשלום.

האחריות המורחבת מעניקה כיסוי לשנה נוספת מעבר לשנת אחריות היצרן, כלומר שנתיים של אחריות מיום רכישת המכשיר.

האחריות המורחבת היא ללא תסופת תשלום והיא כוללת:

1. איסוף והחזרה לתיקון המכשיר במעבדה מורשית של היצרן!

2. תמיכה מרחוק בכל שאלה או נושא בשעות הפעילות שלנו.

*חשוב לדעת:

האחריות על מכשירי iPad מוגבלת לתיקון אחד בלבד בתקופת האחריות המורחבת (כלומר בשנה השנייה). אין מגבלת תיקונים בשנה הראשונה.

בנוסף, אנחנו לא מספקים שירות מכשיר חליפי במסגרת האחריות על מכשירי iPad.

האחריות לא מכסה נזקים שנגרמו ע״י הלקוח כגון: שברים, נפילות או נזקי נוזלים. הן האחריות הבסיסית של היצרן (השנה הראשונה) והן הרחבת  אפל׳ה (השנה הנוספות)


מוצרים נוספים

אביזרי Apple, כבלים, מתאמים,  מטענים, תחנות עגינה ומסכים.

 

מסכי אפל

מסכים מהסדרות Studio Display ו-Pro Dispaly XDR זכאים לשנת אחריות יצרן, אפל׳ה מספקת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח / משרד לכל סדרות המסכים של Apple, התיקון יתבצע במעבדות היצרן בלבד.

אביזרי אפל

על כל אביזרי Apple לרבות: מקלדות, עכברים, כבלים, מתאמים,אביזרים לאייפד (כיסויים, מקלדות ו-Apple Pencil),אוזניות, מכשירי Apple TV וכל מוצר אביזר נוסף שמיוצר על ידי Apple ישנה אחריות יצרן למשך שנה מיום הרכישה.

האיסוף למצורים הנ״ל יעשה על ידי נקודת איסוף של UPS בתיאום מראש מולנו ולאחר בירור התקלה.

מסכי Dell

מסכי Dell הנמכרים באתר זכאים ל-3 שנות אחריות באתר לקוח על ידי דל ישראל, ליצרת קשר עם Dell

מוצרי UGREEN

כל מוצרי UGREEN הנמכרים באתר לרבות: תחנות עגינה, מתאמים, כבלים, מטענים וספקי כח זכאים ל-3 שנות אחריות כולל איסוף והחזרה מנקודת איסוף של UPS לאחר תיאום מולנו ובירור התקלה..

אביזרים נוספים וציוד היקפי

על אביזרים מהמותגים השונים הנמכרים באתר לרבות: מוצרי Belkin, מוצרי Logitech, מוצרי OWC וציוד היקפי נוסף שלא מיוצר על ידי אפל ישנה אחריות לשנה, איסוף המוצרים יתבצע על מנקודת איסוף של UPS לאחר תיאום מולנו ובירור התקלה.

 

 


מחשבי Mac מחודשים

אחריות למחשבי Mac מחודשים

מחשבי Mac מחודשים שנמכרים הן באתר והן דרך נציג במוקד הטלפוני, זכאים ל-12 חודשי אחריות מיום רכישת המחשב.

האחריות למחשבים מחודשים מכסה את כל סוגי התקלות מלבד נזקי לקוח (שבר, נפילה או נזקי נוזלים).

האחריות למחשבים מחודשים כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא עלות נוספת.

האחריות למחשבים מחודשים כוללת מחשב חליפי במידה והמחשב שלכם זקוק לתיקון במעבדה.

בנוסף, כמו בכל רכישה אצלנו, האחריות כוללת את כל מעטפת השירות שלנו, תמיכה טענית בשעות הפעילות, הדרכות ומענה לכל שאלה או בעיה.

 

למידע נוסף על מחשבים מחודשים לחצו כאן.

 


לפתיחת קריאת שירות למוצר שבאחריות ונרכש דרכנו לחץ כאן