סל הקניות ריק
- להמשך קניות
-
רוצים להתייעץ? נציגי השירות שלנו זמינים עבורכם בווטסאפ
ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה להזמנה המקורית:
במקרה של פגם במוצר או אי התאמה להזמנה המקורית אשר בוצעה על ידי הלקוח, ובתנאי שטרם חלפו 14 ימים מיום אספקת המוצר, יהיה רשאי הלקוח לבטל את העסקה במלואה ולקבל החזר כספי מלא ללא דמי ביטול וללא דמי משלוח. הזיכוי הכספי יוחזר ללקוח באותו אמצעי תשלום בו ביצע את התשלום במעמד ההזמנה.
במידה והמוצר כבר סופק ללקוח, תשלח החברה איסוף על ידי חברת שילוח מאותה כתובת וללא כל עלות.
באחריות הלקוח להחזיר את המוצר במצב זהה לזה שהתקבל.
ביטול עסקה מכל סיבה אחרת:
ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה להזמנה המקורית, ובתנאי שהמוצר סגור וארוז באריזתו המקורית כפי שהתקבל ושאינו נפתח כלל, ובתנאי שלא חלפו 14 ימים מיום קבלת המוצר, החברה תזכה את הלקוח בקיזוז דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 שקל, לפי הנמוך מביניהם.
אם המוצר כבר יצא לאספקה ע"י חברת השליחויות, החברה תחייב את הלקוח בדמי המשלוח ע"ס 49 ש"ח.
אם הלקוח קיבל את המוצר עליו להחזירו לחברה על חשבונו וגם במקרה זה החברה תחייב את הלקוח בדמי המשלוח ע"ס 49 ש"ח.
במידה והלקוח ירצה שהחברה תשתמש בחברת השליחיות שלה ע"מ לאסוף ממנו ולהחזיר חזרה הלקוח יחוייב בדמי משלוח נוספים ע"ס 49 ש"ח.
במקרה של הזמנה מיוחדת, לרבות הזמנת מוצר שאינו סטנדרטי ו/או מוצר שאינו קיים במלאי החברה ו/או מוצר מיוחד שהוזמן עפ"י דרישת הלקוח, לרבות מחשבים בקונפיגורציות מיוחדות, לא תחול מדיניות החזרת מוצרים כלל והלקוח ישא את מלוא התשלום.
במקרים מיוחדים, החברה תיתן אפשרות של זיכוי בקיזוז של 15% ממחיר המוצר וזה ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
ביטולים, החלפות והחזרות בעסקאות ״טרייד-אין״
כל האמור לעיל תקף גם בעסקאות ״טרייד-אין״ לרבות מדיניות ביטולים במקרה של הזמנה מיוחדת.
בעת ביצוע הזמנה במסגרת ״טרייד-אין״ מצהיר הלקוח על פרטי המוצר שברשותו ועליו הוא מזדכה, לרבות תקינות המוצר, מצבו הקוסמטי ופירוט של הנתונים הטכניים של המוצר המוחזר.
במידה והתגלה פער בין הצהרת הלקוח בעת ביצוע ההזמנה על תקינות המוצר המוחזר ו/או מצבו הקוסמטי ו/או המפרט הטכני שלו לבין בדיקה בפועל המתבצעת מיד עם הגעת המוצר המוחזר אלינו. תהיה רשאית החברה לפעול באחת הדרכים הבאות:
במידה והמוצר החדש אשר סופק ללקוח סגור וארוז באריזתו המקורית כפי שהתקבל ושאינו נפתח כלל! , תציע החברה ביטול של העסקה והחזרת המוצר המוחזר ללקוח כנגד איסוף של המוצר החדש בחזרה אלינו, במקרה כזה יחוייב הלקוח בדמי משלוח של 49 ש״ח.
במידה והמוצר החדש נפתח ואינו בר החזרה, תהיה רשאית החברה לחייב את הלקוח בסכום המוצר המוחזר ובמקביל תחזיר החברה ללקוח את המוצר המוחזר בשילוח על חשבונה.
ע"מ להודיע על ביטול עסקה או כל בעיה, יש לשלוח מייל לכתובת [email protected] או דרך המוקד הטלפוני במספר 072-3981621.
ניתן לפנות אלינו גם בווטסאפ.
* שימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחיות בלבד, ויש לקרוא את האמור בלשון זכר לפי העניין, כאילו נאמר גם בלשון נקבה. כל האמור בלשון יחיד, יש לקרוא כאילו נאמר אף בלשון רבים, לפי העניין ולהיפך.