סל הקניות ריק
- להמשך קניות
-
רוצים להתייעץ? נציגי השירות שלנו זמינים עבורכם בווטסאפ
להלן תקנון האתר המלא, התקנון מפרט בתוכו את מדיניות אספקת המוצרים והשילוח, מדיניות ביטולים והחזרות , מדיניות הפרטיות של האתר וכן את האחריות אשר ניתנת ברכישת כל סוגי המוצרים באתר.
**מימוש אחריות ותיקונים על מוצרים שנרכשו דרכנו – במעבדות מורשות בלבד**
כל לקוח שירכוש מוצר מאפל׳ה – Epalle יהיה זכאי לשירות ולאחריות מטעמנו, בהמשך העמוד תוכלו לראות את משך האחריות שניתנת לפי סוג המוצר.
במידה ורכשתם מאיתנו מוצר ואתם נתקלים בבעיה צרו איתנו קשר ע״י פתיחת קריאת שירות.
לאחר פתיחת קריאת השירות נציג טכני יתקשר אליכם כדי לברר מה התקלה. במידה ויש צורך, אנחנו נאסוף מכתובתכם את המחשב או המוצר לבדיקה ולתיקון. שימו לב, שאתם לא צריכים להגיע למעבדה פיזית, אפל׳ה מספקת לכם שירות איסוף והחזרה עד הבית / המשרד, במסגרת האחריות שלכם.
כיצד אנחנו אוספים מכם את המוצר? במקרה של מוצרים ששוקלים פחות מ-5 ק״ג שעולים פחות מ-5,000 ש״ח אתם זכאים לשירות איסוף והחזרה ע״י נקודת פיק-אפ. המוצר יימסר בנקודת מסירה לפי בחירתך ויוחזר בסיום הטיפול לאותה נקודה או לנקודה אחרת לפי בחירתך. מוצרים שעלו יותר מ-5,000 ש״ח או שוקלים יותר מ-5 ק״ג יאספו ויוחזרו ע״י שליח.
מוצרי אפל לפי קטגוריות:
קטגוריית Mac (לא כולל מק פרו נייחים)
על מחשבי מק: מקבוק אייר, מקבוק פרו, מק מיני, מק סטודיו ואיימק – אפל׳ה מרחיבה את האחריות לשנתיים נוספות כולל שירות איסוף והחזרה בחינם! תקף לתיקון אחד בתקופת השנתיים הנוספות, לתיקונים בארץ בלבד. כך שברכישת מחשבי מק מאפל׳ה נהנים משלוש שנות אחריות ללא תוספת תשלום.
קטגוריית iPad
אייפד 10.2, אייפד אייר ,אייפד פרו ואייפד מיני – אפל׳ה מרחיבה את האחריות לשנה נוספת בחינם! תקף לתיקון אחד בתקופת השנה השנייה. כך שברכישת אייפד דרך אפל׳ה נהנים משנתיים אחריות ללא תוספת תשלום.
קטגוריית אביזרים
על כל מוצרי אפל שהם לא מחשבים או אייפדים לרבות מסכים, כבלים, מתאמים, אביזרים לאייפדים, כיסויים ומקלדות ניתנת אחריות בינלאומית למשך שנה ע"י נותן השירות המורשה מטעם היצרן. איסוף המוצר לבדיקה וההחזרה נעשים ע״י נקודות פיקאפ דרופ (יש עשרות נקודות בכל רחבי הארץ).
מעבר לכך, אנחנו מציעים הרחבות אחריות בתשלום ברכישת מחשבי מק: שירות מחשב חלופי בתקופת התיקון וכן אחריות על נזקי לקוח. לפרטים נוספים בקרו בדף הפירוט על Epalle+
**שימו לב! אנחנו מתקנים את מוצרי אפל של לקוחותינו אך ורק במעבדות מורשות. אנחנו עובדים מול אייקון גרופ ו- DCS בארץ. ההחלטה לאיזו מעבדה לשלוח את המוצר לתיקון תלויה במלאי חלקי החילוף וזמן ההמתנה הצפוי בכל מעבדה ונבחנת בכל קריאת שירות בנפרד. **
מוצרי דל
על כל מוצרי דל (מחשבים ומסכים) יש 3 שנות אחריות ע״י דל ישראל באתר הלקוח. כלומר, במידה ותהיה לכם תקלה שמצריכה בדיקה או תיקון של טכנאי, הטכנאי ישלח לכתובתכם ובמידה ולא יצליח לתקן את התקלה, המחשב ייאסף למעבדה. שירות האיסוף וההחזרה וכן התיקון מבוצעים ע״י דל ישראל.
כבלים, מתאמים וציוד היקפי
אחריות למשך שנה. החלפה במוצר חלופי במקרה של תקלה. איסוף המוצר לבדיקה וההחזרה נעשים ע״י נקודות פיקאפ דרופ (יש עשרות נקודות בכל רחבי הארץ).
1. שליח – שילוח עם חברת UPS מהיום למחר עם שליח עד בית הלקוח / העסק
שיטת שילוח זו היא להזמנות שהתבצעו באתר בימים ראשון עד חמישי, עד השעה 15:00, ולמוצרים הנמצאים במלאי בלבד. על כל מוצר באתר מסומן האם הוא במלאי או מה זמן האספקה המשוער שלו.
כל הזמנה עבור מוצר שנמצא במלאי שתתקבל אחרי השעה 15:00 תטופל ביום העסקים הבא אחריו. הזמנות שהתקבלו ביום חמישי עד השעה 15:00 (עבור מוצר שנמצא במלאי) יסופקו ללקוח ביום העסקים הבא, כלומר ביום ראשון.
שעות החלוקה של UPS הן 9:00 – 18:00, וביום האספקה הם שולחים SMS עם טווח מסירה של 4 שעות.
במשלוח עם שליח עד הבית, עלות המשלוח להזמנה של מתחת ל- 1000 ש"ח הינה 35 ש"ח כולל מע"מ. בהזמנה של מעל 1000 ש"ח המשלוח חינם.
2. איסוף עצמי
איסוף ממשרדינו כיום עסקים אחד לאחר השלמת החיוב למוצרים שבמלאי בלבד. ניתן לבחור באפשרות איסוף עצמי גם למוצרים שלא במלאי מיידי, במקרה כזה יקבל הלקוח התראה בהודעת סמס יום לפני שהמוצר מגיע ומוכן לאיסוף.
לאחר קבלת ההודעה שההזמנה מוכנה לאיסוף ניתן להגיע לממשרדנו בכתובת: מיכאל 51 כפר ביאליק, עם תעודה מזהה. יש להציג את המסרון שקיבלתם עם מספר ההזמנה. האיסוף פתוח בימים א-ה בין השעות 9:00-16:00, נא לא להגיע לפני קבלת ההודעה!
*החברה מתחייבת לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות באותו יום העסקים, במידה וההזמנה והתשלום נעשו עד השעה 15:00, וזאת בכפוף לזמינות המוצר במלאי. הזמנות שיתבצעו לאחר השעה 15:00 ייקלטו ביום העסקים הבא.
*חברת השליחויות (UPS) מספקת לרוב חלקי הארץ מהיום למחר, ולאיזורים מרוחקים בתוך 2-3 ימים. כל זאת בכפוף למדיניות של חברת המשלוחים (UPS).
*כדאי לבחור כתובת אספקה אשר אתם תימצאו בה לאורך היום. חברת השליחויות מפיצה במהלך היום בין השעות 9:00-18:00.
*במידה וכתובת המשלוח נמצאת ביישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ניתן להזמין לנקודות פיקאפ.
*החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות.
*מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי.
*ההזמנה תסופק לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.
ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה להזמנה המקורית:
במקרה של פגם במוצר או אי התאמה להזמנה המקורית אשר בוצעה על ידי הלקוח, ובתנאי שטרם חלפו 14 ימים מיום אספקת המוצר, יהיה רשאי הלקוח לבטל את העסקה במלואה ולקבל החזר כספי מלא ללא דמי ביטול וללא דמי משלוח. הזיכוי הכספי יוחזר ללקוח באותו אמצעי תשלום בו ביצע את התשלום במעמד ההזמנה.
במידה והמוצר כבר סופק ללקוח, תשלח החברה איסוף על ידי חברת שילוח מאותה כתובת וללא כל עלות.
באחריות הלקוח להחזיר את המוצר במצב זהה לזה שהתקבל.
ביטול עסקה מכל סיבה אחרת:
ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה להזמנה המקורית, ובתנאי שהמוצר סגור וארוז באריזתו המקורית כפי שהתקבל ושאינו נפתח כלל, ובתנאי שלא חלפו 14 ימים מיום קבלת המוצר, החברה תזכה את הלקוח בקיזוז דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 שקל, לפי הנמוך מביניהם.
אם המוצר כבר יצא לאספקה ע"י חברת השליחויות, החברה תחייב את הלקוח בדמי המשלוח ע"ס 49 ש"ח.
אם הלקוח קיבל את המוצר עליו להחזירו לחברה על חשבונו וגם במקרה זה החברה תחייב את הלקוח בדמי המשלוח ע"ס 49 ש"ח.
במידה והלקוח ירצה שהחברה תשתמש בחברת השליחיות שלה ע"מ לאסוף ממנו ולהחזיר חזרה הלקוח יחוייב בדמי משלוח נוספים ע"ס 49 ש"ח.
במקרה של הזמנה מיוחדת, לרבות הזמנת מוצר שאינו סטנדרטי ו/או מוצר שאינו קיים במלאי החברה ו/או מוצר מיוחד שהוזמן עפ"י דרישת הלקוח, לרבות מחשבים בקונפיגורציות מיוחדות, לא תחול מדיניות החזרת מוצרים כלל והלקוח ישא את מלוא התשלום.
במקרים מיוחדים, החברה תיתן אפשרות של זיכוי בקיזוז של 15% ממחיר המוצר וזה ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
ביטולים, החלפות והחזרות בעסקאות ״טרייד-אין״
כל האמור לעיל תקף גם בעסקאות ״טרייד-אין״ לרבות מדיניות ביטולים במקרה של הזמנה מיוחדת.
בעת ביצוע הזמנה במסגרת ״טרייד-אין״ מצהיר הלקוח על פרטי המוצר שברשותו ועליו הוא מזדכה, לרבות תקינות המוצר, מצבו הקוסמטי ופירוט של הנתונים הטכניים של המוצר המוחזר.
במידה והתגלה פער בין הצהרת הלקוח בעת ביצוע ההזמנה על תקינות המוצר המוחזר ו/או מצבו הקוסמטי ו/או המפרט הטכני שלו לבין בדיקה בפועל המתבצעת מיד עם הגעת המוצר המוחזר אלינו. תהיה רשאית החברה לפעול באחת הדרכים הבאות:
במידה והמוצר החדש אשר סופק ללקוח סגור וארוז באריזתו המקורית כפי שהתקבל ושאינו נפתח כלל! , תציע החברה ביטול של העסקה והחזרת המוצר המוחזר ללקוח כנגד איסוף של המוצר החדש בחזרה אלינו, במקרה כזה יחוייב הלקוח בדמי משלוח של 49 ש״ח.
במידה והמוצר החדש נפתח ואינו בר החזרה, תהיה רשאית החברה לחייב את הלקוח בסכום המוצר המוחזר ובמקביל תחזיר החברה ללקוח את המוצר המוחזר בשילוח על חשבונה.
ע"מ להודיע על ביטול עסקה או כל בעיה, יש לשלוח מייל לכתובת [email protected] או דרך המוקד הטלפוני במספר 072-3981621.
ניתן לפנות אלינו גם בווטסאפ.
* שימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחיות בלבד, ויש לקרוא את האמור בלשון זכר לפי העניין, כאילו נאמר גם בלשון נקבה. כל האמור בלשון יחיד, יש לקרוא כאילו נאמר אף בלשון רבים, לפי העניין ולהיפך.
להלן מדיניות הפרטיות המוצגת על ידי חברת "אפל׳ה מקינטוש" (להלן "החברה") ומתייחסת לפרטיות המשתמשים והגולשים באתר החברה: www.epalle.co.il (להלן-"האתר"), החברה מתחייבת כלפי המשתמש לקיים מדיניות זו. מטרת המדיניות להסביר מהם נוהגי החברה ביחס לפרטיות המשתמשים באתר, וכיצד משתמשת החברה במידע הנמסר לה על-ידי המשתמשים באתר או הנאסף על-ידה בעת השימוש באתר.
כללי
בעת שימוש בשירותי האתר נאסף מידע עליך. חלק מהמידע מזהה אותך באופן אישי, כלומר בשמו ובכתובתך, מוצרים ושירותים שרכשת או ביקשת למכור, אמצעי התשלום ששימשו אותך, וכיו"ב. זהו המידע שאתה מוסר ביודעין, לדוגמה בעת שתירשם לשירותים באתר. חלק מהמידע אינו מזהה אותך אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטיך. זהו מידע סטטיסטי ומצטבר. לדוגמה, פרסומות שקראת באתר, העמודים שבהם צפית, ההצעות והשירותים שעניינו אותך, כתובת האינטרנט (IP) שלך ועוד.
רישום לשירותים
ככל שנדרשים פרטים אישיים בעת רישום לשירותים באתר או בעת רכישת מוצרים בהם, החברה תבקש ממך רק את המידע הנחוץ במישרין לאספקת השירותים או לרכישת המוצרים.
מאגר המידע
הנתונים שנאספו יישמרו במאגר המידע של החברה ובאחריותה.
השימוש במידע
השימוש במידע שנאסף, ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין, על מנת לאפשר להשתמש בשירותים שונים באתר, לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר, לשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים לצורך רכישת מוצרים ושירותים באתר – לרבות פרסום מידע ותכנים, כדי להתאים את המודעות שיוצגו בעת הביקור באתר לתחומי ההתעניינות שלך. המידע שישמש את החברה יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה אישית.
דיוור ישיר אלקטרוני
מידע כזה ישוגר אליך רק אם נתת הסכמה מפורשת לכך, ובכל עת תוכל לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלתו.
החברה לא תמסור את פרטיך האישיים למפרסמים. עם זאת, היא רשאית להעביר מידע סטטיסטי על פעילות המשתמשים באתר.מידע סטטיסטי שיועבר לא יזהה אותך אישית.
מסירת מידע לצד שלישי
החברה לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטיך האישיים והמידע שנאסף על פעילותך באתר אלא במקרים המפורטים להלן:
אם תרכוש מוצרים ושירותים מצדדים שלישיים המציעים אותם למכירה באמצעות האתרים, יועבר לצדדים שלישיים אלה המידע הדרוש להם לשם השלמת תהליך הרכישה במקרה של מחלוקת משפטית בינך לבין החברה שתחייב חשיפת פרטיך.
אם תבצע באתר פעולות שבניגוד לדין.
אם יתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטיך או המידע אודותיך לצד שלישי.
אם החברה תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילות האתר לתאגיד כלשהו – וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי, ובלבד שתאגיד זה יקבל על עצמו כלפיך את הוראות מדיניות פרטיות זו.
Cookies
אתר החברה משתמש ב"עוגיות" (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע. הדפדפנים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש.
פרסומות של צדדים שלישיים
החברה מתירה לחברות אחרות לנהל את מערך הפרסומות באתר. המודעות שבהן אתה צופה בעת הביקור באתר מגיעות ממחשביהן של אותן חברות. כדי לנהל את הפרסומות שלהן, חברות אלה חברות אלה מציבות Cookies במחשבך. ה-Cookies מאפשרים להן לאסוף מידע על האתרים שבהם צפית בפרסומות שהציבו ועל אילו פרסומות הקשת. השימוש שחברות אלה עושות ב-Cookies כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של החברה.
אבטחת מידע
החברה מיישמת באתריה מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית, אין הם מעניקים בטחון מוחלט. לכן, החברה לא מתחייבת ששירותיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.
זכות לעיין במידע
על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו.
פנייה כזאת יש לשלוח אל [email protected] או בדואר רגיל אל: אפל׳ה מקינטוש, מיכאל 51, כפר ביאליק, מיקוד: 2790500.
בנוסף, אם המידע שבמאגרי החברה משמש לצורך פניה אישית אליך, אתה זכאי על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א- 1981 לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע
שינויים במדיניות הפרטיות
בכל מקרה בו יבוצעו במדיניות זו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסרת, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתר.