סל הקניות ריק
- להמשך קניות
-
רוצים להתייעץ? נציגי השירות שלנו זמינים עבורכם בווטסאפ
נעים להכיר אנחנו אפל׳ה – Epalle.
אנחנו פעילים בתחום המק משנת 1992 אז היינו מחלוצי תחום ה-Mac בישראל.
בתחילת הדרך נתנו שירות בעיקר לחברות מסורתיות בתחום הדפוס, הפרסום והפרינט שבאותן שנים רק התחילו לאמץ את מחשבי ה-Macintosh (כן ככה הם נקראו בזמנו).
עם השנים גדלנו והתפתחנו והיום אנחנו מפיצים מגוון רחב של מצורי Apple ללקוחות פרטיים ועסקיים.
בנוסף, אנחנו מפעילים מעבדה בפריסה ארצית שנותנת שירות למחשבי Mac.
אין לנו חנות עם תצוגת מוצרים.
כן. כל מוצרי Apple הנמכרים באתר שלנו הם מייבוא רשמי של אחת מיבואניות Apple בישראל (C-Data או icon group).
כרגע אין לנו סניף באילת.
על כל מוצר באתר יש סימון עם זמן האספקה של המוצר.
מוצרים שבמלאי יופיעו עם סימון ירוק והכיתוב ״במלאי״.
מוצרים שלא במלאי יופיעו עם כיתוב כחול ועליו זמן האספקה של המוצר.
הסבר מלא ניתן לקרוא בדף מלאי מוצרים וזמני אספקה.
הזמנות למוצרים שבמלאי שיישלחו לפני השעה 15:00 בימי חול יסופקו ללקוח כבר ביום העסקים הבא.
הזמנות למוצרים שבמלאי שיישלחו ביום חמישי עד השעה 15:00 יסופקו ביום ראשון.
הזמנות למוצרים שבמלאי שיישלחו בשישי ושבת ייקלטו ביום ראשון ויסופקו ביום שני.
הזמנות למוצרים שלא במלאי יסופקו בהתאם לזמן האספקה המסומן על המוצר (2-5 ימים, 15-20 ימים וכו׳).
כן. ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן אפשרות איסוף עצמי. שימו לב! אנחנו לא חנות ואין אפשרות להגיע אלינו לרכישה ללא הזמנה באתר או מול נציג במוקד הטלפוני.
איסוף עצמי יתאפשר בכפוף להנחיות שניתן לקרוא כאן.
כן. אם חסר לכם מידע באתר או מכל סיבה אחרת תרצו להזמין דרך נציג ניתן לעשות זאת במוקד הטלפוני שלנו 072-3981621 .
כן, משלוח מהיר מהיום להיום בעלות 50₪.
לצפייה בכל אפשרויות השילוח לחצו כאן.
בהחלט. אם אתם רוצים להוסיף מוצרים להזמנה לאחר שכבר ביצעתם אותה באתר פשוט תתקשרו אלינו ונדאג להוסיף את המוצרים להזמנה. אם ההזמנה כבר יצאה לאספקה נוציא משלוח נוסף.
משך האחריות משתנה ממוצר למוצר.
לפתיחת קריאת שירות https://epalle.co.il/lab/
כל מוצר שנרכש דרכנו זכאי לכל מעטפת השירות שלנו. במידה ואתם חווים תקלה או במוצר שנרכש דרכנו צרו איתנו קשר או פתחו קריאת שירות.
בשלב ראשון ננסה להבין מה בדיוק התקלה והאם ניתן לעזור מרחוק, במידה ויידרש נשלח איסוף למוצר ונעביר לתיקון במעבדה מורשית של היצרן.
המוצרים שנרכשים דרכנו נשלחים לתיקון במעבדות מורשות של היצרן בלבד (DCS או icon group).
בחירת המעבדה אליה נשלח המוצר היא בהתאם למלאי חלקי החילוף הזמינים למוצר הרלוונטי וזמן ההמתנה הצפוי.
חשוב להדגיש שאין לנו שליטה על משך תקופת התיקון, אבל בכל מקרה של תקלה במחשבי Mac נספק לכם מחשב חליפי לכל התקופה כדי שתעברו את תקופת התיקון ללא פגיעה בשטף העבודה שלכם.
בהחלט. אנחנו מציעים 2 מוצרים של אחריות מורחבת למוצרי Apple Mac:
לפרטים מלאים על האחריות המורחבת עברו לעמוד אחריות.
כרטיס אשראי – ניתן לשלם בעד 12 תשלומים ללא ריבית בכל כרטיסי האשראי.
אנחנו מכבדים כרטיסים שהונפקו בישראל בלבד. לא ניתן לשלם בכרטיס שהונפק בחו״ל או בכרטיס תייר.
תשלום באשראי תופס מסגרת אשראי, אין לנו אפשרות תשלום בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת.
העברה בנקאית – ניתן לשלם בהעברה בנקאית. את כל הסכום או חלקו.
אם תרצו לשלם בהעברה בנקאית, סמנו בעמוד התשלום ״תשלום טלפוני״ ולחצו ״שליחת הזמנה״ , מיד לאחר מכן נציג שלנו יחזור אליכם וימסור לכם את פרטי החשבון להעברה ויאשר את ההזמנה.
מזומן – ניתן לשלם במזומן באיסוף עצמי בלבד ועד סכום של 10,000 ש״ח בלבד. אם סכום ההזמנה גבוהה מ10,000 ש״ח את ההפרש תצטרכו לשלם בכרטיס אשראי או העברה בנקאית.
כן.
במידה ואתם רוצים לפצל את התשלום ל-2 כרטיסי אשראי שונים או לחלק את התשלום לכרטיס אשראי והעברה בנקאית או מזומן סמנו בעמוד התשלום ״תשלום טלפוני״ ולחצו ״שליחת הזמנה״ , מיד לאחר מכן נציג שלנו יחזור אליכם ויסדיר מולכם את התשלום בשיחה טלפונית.
חשבונית מס תופק סמוך ליציאת ההזמנה לאספקה.
בסיום ההזמנה שלכם תקבלו מייל עם ״אישור הזמנה״ שימו לב, זהו אינו מסמך חשבונאי וחשבונית מס תשלח במייל נפרד.
במקרה של הזמנה של מוצרים שלא במלאי חשבונית מס תופק רק כאשר המוצרים ייכנסו למלאי. מה הסיבה? מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים בפרט מזוהים לפי מספר סידורי שחייב להיות על חשבונית המס.
מחשבי Mac שנמכרים באתר שלנו נמכרים בשתי תצורות מקלדת:
כן. יש הבדל בפריסת המקשים, לצפייה בהבדלים לחצו כאן.
לא.
כן. אם ברצונכם להוסיף שפה על מחשב Mac אנא ציינו זאת בשדה ״הערות להזמנה״. שימו לב שהוספת שפה תעכב את זמן האספקה ב2-3 ימים.
כן. אם ברצונכם לרכוש מחשב עם אנגלית בלבד בדקו איתנו אם יש במלאי, במידה ואין ניתן להזמין מחשב עם אנגלית בלבד אך לעיתים ישנו זמן המתנה.
לא. ניתן להזדכות על הדגמים הבאים בלבד:
כרגע לא ניתן. אנחנו מקבלים מחשבי Mac בלבד.
התהליך הוא פשוט, שולחים לנו את המפרט המלא של המחשב דרך הטופס שבדף הטרייד אין ותקבלו הודעה בווטסאפ עם סכום הזיכוי וקוד קופון למימוש באתר.
ממש לא.
אנחנו מציעים שירות טרייד-אין נוח וקליל, השליח שיספק לכם את המחשב החדש שהזמנתם יאסוף את המחשב הישן. ואתם? לא צריכים לצאת מהבית.
למידע נוסף עברו לדף הטרייד-אין
שימו לב! מחשבים מחודשים ניתן למצוא אך ורק בקטגוריית ״מחודשים״ על מחשב מחודש יצויין במפורש שהוא מחודש, וכן תצויין שנת הייצור שלו והמפרט המלא שלו.
כל שאר הקטגוריות באתר מכילות מחשבים חדשים בלבד, עם אחריות יצרן בינ״ל והם מהדגמים האחרונים והעדכניים ביותר. אנחנו לעולם לא מוכרים מחשב מחודש כחדש וישנה הפרדה ברורה בין הקטגוריות.
מחשבים ״מחודשים״ הם בעצם מחשבים משומשים שהגיעו אלינו בעסקת ״טרייד-אין״ מלקוחות שהזדכו על מחשב ורכשו מחשב חדש.
כל מחשב כזה שמגיע אלינו עובר:
מחשבי Mac מחודשים שנמכרים הן באתר והן דרך נציג במוקד הטלפוני, זכאים ל-12 חודשי אחריות מיום רכישת המחשב.
האחריות למחשבים מחודשים מכסה את כל סוגי התקלות מלבד נזקי לקוח (שבר, נפילה או נזקי נוזלים).
האחריות למחשבים מחודשים כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא עלות נוספת.
האחריות למחשבים מחודשים כוללת מחשב חליפי במידה והמחשב שלכם זקוק לתיקון במעבדה.
בנוסף, כמו בכל רכישה אצלנו, האחריות כוללת את כל מעטפת השירות שלנו, תמיכה טענית בשעות הפעילות, הדרכות ומענה לכל שאלה או בעיה.
בדיוק כמו במקרה של מחשב חדש. עד 12 תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי.
כמובן שגם על מחשב מחודש מקבלים חשבונית מס כחוק.
ברב המקרים אנחנו נמליץ ללקוחותינו לקנות מחשב חדש מהדור האחרון והעדכני ביותר. במקרים מסויימים שווה לשקול רכישה של מחשב מחודש משנים קודמות:
יש לכם שאלות נוספות? צרו קשר ונענה על הכל.