שאלות נפוצות


אודות Epalle

מי אנחנו? 

נעים להכיר אנחנו אפל׳ה – Epalle.
אנחנו פעילים בתחום המק משנת 1992 אז היינו מחלוצי תחום ה-Mac בישראל.
בתחילת הדרך נתנו שירות בעיקר לחברות מסורתיות בתחום הדפוס, הפרסום והפרינט שבאותן שנים רק התחילו לאמץ את מחשבי ה-Macintosh (כן ככה הם נקראו בזמנו).
עם השנים גדלנו והתפתחנו והיום אנחנו מפיצים מגוון רחב של מצורי Apple ללקוחות פרטיים ועסקיים.
בנוסף, אנחנו מפעילים מעבדה בפריסה ארצית שנותנת שירות למחשבי Mac.

האם יש לכם חנות?

אין לנו חנות עם תצוגת מוצרים.

האם המוצרים שלכם הם מייבוא רשמי?

כן. כל מוצרי Apple הנמכרים באתר שלנו הם מייבוא רשמי של אחת מיבואניות Apple בישראל (C-Data או icon group).

האם יש לכם סניף באילת?

כרגע אין לנו סניף באילת.


הזמנות ומשלוחים 

האם המוצר שאני רוצה להזמין נמצא במלאי?

על כל מוצר באתר יש סימון עם זמן האספקה של המוצר.
מוצרים שבמלאי יופיעו עם סימון ירוק והכיתוב ״במלאי״.
מוצרים שלא במלאי יופיעו עם כיתוב כחול ועליו זמן האספקה של המוצר.
הסבר מלא ניתן לקרוא בדף מלאי מוצרים וזמני אספקה

מתי אקבל את ההזמנה?

הזמנות למוצרים שבמלאי שיישלחו לפני השעה 15:00 בימי חול יסופקו ללקוח כבר ביום העסקים הבא.
הזמנות למוצרים שבמלאי שיישלחו ביום חמישי עד השעה 15:00 יסופקו ביום ראשון.
הזמנות למוצרים שבמלאי שיישלחו בשישי ושבת ייקלטו ביום ראשון ויסופקו ביום שני.
הזמנות למוצרים שלא במלאי יסופקו בהתאם לזמן האספקה המסומן על המוצר (2-5 ימים, 15-20 ימים וכו׳).

האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?

כן. ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן אפשרות איסוף עצמי. שימו לב! אנחנו לא חנות ואין אפשרות להגיע אלינו לרכישה ללא הזמנה באתר או מול נציג במוקד הטלפוני.
איסוף עצמי יתאפשר בכפוף להנחיות שניתן לקרוא כאן

האם אפשר להזמין דרך נציג ולא דרך האתר?

כן. אם חסר לכם מידע באתר או מכל סיבה אחרת תרצו להזמין דרך נציג ניתן לעשות זאת במוקד הטלפוני שלנו 072-3981621

האם יש משלוחים מהיום להיום?

כן, משלוח מהיר מהיום להיום בעלות 50₪.
לצפייה בכל אפשרויות השילוח לחצו כאן

האם אפשר להוסיף מוצרים להזמנה אחרי שבוצעה?

בהחלט. אם אתם רוצים להוסיף מוצרים להזמנה לאחר שכבר ביצעתם אותה באתר  פשוט תתקשרו אלינו ונדאג להוסיף את המוצרים להזמנה. אם ההזמנה כבר יצאה לאספקה נוציא משלוח נוסף. 


שירות ואחריות 

מהו משך האחריות למוצרים שאתם מוכרים?

משך האחריות משתנה ממוצר למוצר.

לפתיחת קריאת שירות https://epalle.co.il/lab/ 

למי עליי לפנות כדי לקבל שירות במקרה של תקלה במוצר?

כל מוצר שנרכש דרכנו זכאי לכל מעטפת השירות שלנו. במידה ואתם חווים תקלה או במוצר שנרכש דרכנו צרו איתנו קשר או פתחו קריאת שירות.
בשלב ראשון ננסה להבין מה בדיוק התקלה והאם ניתן לעזור מרחוק, במידה ויידרש נשלח איסוף למוצר ונעביר לתיקון במעבדה מורשית של היצרן.

היכן מתבצע תיקון למוצרים שנרכשו דרכנו?

המוצרים שנרכשים דרכנו נשלחים לתיקון במעבדות מורשות של היצרן בלבד (DCS או icon group).
בחירת המעבדה אליה נשלח המוצר היא בהתאם למלאי חלקי החילוף הזמינים למוצר הרלוונטי וזמן ההמתנה הצפוי.
חשוב להדגיש שאין לנו שליטה על משך תקופת התיקון, אבל בכל מקרה של תקלה במחשבי Mac נספק לכם מחשב חליפי לכל התקופה כדי שתעברו את תקופת התיקון ללא פגיעה בשטף העבודה שלכם.

האם ניתן לרכוש דרככם אחריות מורחבת?

בהחלט. אנחנו מציעים 2 מוצרים של אחריות מורחבת למוצרי Apple Mac:

לפרטים מלאים על האחריות המורחבת עברו לעמוד אחריות


אפשרויות תשלום 

מהן אפשרויות התשלום?

כרטיס אשראי – ניתן לשלם בעד 12 תשלומים ללא ריבית בכל כרטיסי האשראי.
אנחנו מכבדים כרטיסים שהונפקו בישראל בלבד. לא ניתן לשלם בכרטיס שהונפק בחו״ל או בכרטיס תייר.
תשלום באשראי תופס מסגרת אשראי, אין לנו אפשרות תשלום בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת.

העברה בנקאית – ניתן לשלם בהעברה בנקאית. את כל הסכום או חלקו.
אם תרצו לשלם בהעברה בנקאית, סמנו בעמוד התשלום ״תשלום טלפוני״ ולחצו ״שליחת הזמנה״ , מיד לאחר מכן נציג שלנו יחזור אליכם וימסור לכם את פרטי החשבון להעברה ויאשר את ההזמנה.

מזומן – ניתן לשלם במזומן באיסוף עצמי בלבד ועד סכום של 10,000 ש״ח בלבד. אם סכום ההזמנה גבוהה מ10,000 ש״ח את ההפרש תצטרכו לשלם בכרטיס אשראי או העברה בנקאית.

האם ניתן לחלק את התשלום למספר אמצעי תשלום?

כן.
במידה ואתם רוצים לפצל את התשלום ל-2 כרטיסי אשראי שונים או לחלק את התשלום לכרטיס אשראי והעברה בנקאית או מזומן סמנו בעמוד התשלום ״תשלום טלפוני״ ולחצו ״שליחת הזמנה״ , מיד לאחר מכן נציג שלנו יחזור אליכם ויסדיר מולכם את התשלום בשיחה טלפונית.

מתי אקבל חשבונית מס?

חשבונית מס תופק סמוך ליציאת ההזמנה לאספקה.
בסיום ההזמנה שלכם תקבלו מייל עם ״אישור הזמנה״ שימו לב, זהו אינו מסמך חשבונאי וחשבונית מס תשלח במייל נפרד.
במקרה של הזמנה של מוצרים שלא במלאי חשבונית מס תופק רק כאשר המוצרים ייכנסו למלאי. מה הסיבה? מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים בפרט מזוהים לפי מספר סידורי שחייב להיות על חשבונית המס.


מקלדות ופריסת מקשים 

איזה סוגי מקלדות יש למחשבי Mac שנמכרים באתר שלכם?

מחשבי Mac שנמכרים באתר שלנו נמכרים בשתי תצורות מקלדת:

  1. פריסה אירופית – פריסה זו היא ה״סטנדרטית״ שנמכרת הישראל והיא מגיעה עם עברית ואנגלית מהיצרן. 
  2. פריסה אמריקאית – פריסה אמריקאית מגיעה מהיצרן עם אנגלית בלבד על המקלדת ונשלחת להוספת עברית בישראל. 

האם יש הבדל בפריסת המקשים בין פריסה אירופית לפריסה אמריקאית?

כן. יש הבדל בפריסת המקשים, לצפייה בהבדלים לחצו כאן

האם הוספת העברית על מקלדות בפריסה אמריקאית פוגעת באחריות?

לא.

האם ניתן להוסיף שפה על מחשבים שנמכרים באתר?

כן. אם ברצונכם להוסיף שפה על מחשב Mac אנא ציינו זאת בשדה ״הערות להזמנה״. שימו לב שהוספת שפה תעכב את זמן האספקה ב2-3 ימים. 

האם ניתן לרכוש מחשב Mac עם אנגלית בלבד?

כן. אם ברצונכם לרכוש מחשב עם אנגלית בלבד בדקו איתנו אם יש במלאי, במידה ואין ניתן להזמין מחשב עם אנגלית בלבד אך לעיתים ישנו זמן המתנה. 


טרייד-אין 

האם ניתן להזדכות על כל מחשב Mac?

לא. ניתן להזדכות על הדגמים הבאים בלבד:

האם ניתן להזדכות על מחשבי PC?

כרגע לא ניתן. אנחנו מקבלים מחשבי Mac בלבד. 

איך אוכל לדעת כמה אקבל על המחשב שברשותי?

התהליך הוא פשוט, שולחים לנו את המפרט המלא של המחשב דרך הטופס שבדף הטרייד אין ותקבלו הודעה בווטסאפ עם סכום הזיכוי וקוד קופון למימוש באתר.

האם צריך להגיע אליכם פיזית כדי לבצע טרייד-אין?

ממש לא.
אנחנו מציעים שירות טרייד-אין נוח וקליל, השליח שיספק לכם את המחשב החדש שהזמנתם יאסוף את המחשב הישן. ואתם? לא צריכים לצאת מהבית. 

למידע נוסף עברו לדף הטרייד-אין


מחשבים מחודשים 

שימו לב! מחשבים מחודשים ניתן למצוא אך ורק בקטגוריית ״מחודשים״ על מחשב מחודש יצויין במפורש שהוא מחודש, וכן תצויין שנת הייצור שלו והמפרט המלא שלו.
כל שאר הקטגוריות באתר מכילות מחשבים חדשים בלבד, עם אחריות יצרן בינ״ל והם מהדגמים האחרונים והעדכניים ביותר. אנחנו לעולם לא מוכרים מחשב מחודש כחדש וישנה הפרדה ברורה בין הקטגוריות.

מה זה בכלל מחשב מחודש? 

מחשבים ״מחודשים״ הם בעצם מחשבים משומשים שהגיעו אלינו בעסקת ״טרייד-אין״ מלקוחות שהזדכו על מחשב ורכשו מחשב חדש.
כל מחשב כזה שמגיע אלינו עובר:

  1. בדיקת מעבדה מקיפה
  2. איפוס מלא ושחזור להגדרות יצרן
  3. תיקון במידת הצורך – אם המחשב סובל מתקלה כלשהי הוא עובר תיקון מקצועי במעבדה שלנו, כגון: החלפת סוללה, החלפת מקלדת, החלפת מסך או כל תקלה אחרת שמצריכה התערבות מעבדה. 

איזה אחריות מקבלים על מחשב מחודש?

מחשבי Mac מחודשים שנמכרים הן באתר והן דרך נציג במוקד הטלפוני, זכאים ל-12 חודשי אחריות מיום רכישת המחשב.
האחריות למחשבים מחודשים מכסה את כל סוגי התקלות מלבד נזקי לקוח (שבר, נפילה או נזקי נוזלים).
האחריות למחשבים מחודשים כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא עלות נוספת.
האחריות למחשבים מחודשים כוללת מחשב חליפי במידה והמחשב שלכם זקוק לתיקון במעבדה.
בנוסף, כמו בכל רכישה אצלנו, האחריות כוללת את כל מעטפת השירות שלנו, תמיכה טענית בשעות הפעילות, הדרכות ומענה לכל שאלה או בעיה.

מה הם תנאי התשלום למחשב מחודש?

בדיוק כמו במקרה של מחשב חדש. עד 12 תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי.
כמובן שגם על מחשב מחודש מקבלים חשבונית מס כחוק.

למי מתאים לקנות מחשב מחודש?

ברב המקרים אנחנו נמליץ ללקוחותינו לקנות מחשב חדש מהדור האחרון והעדכני ביותר. במקרים מסויימים שווה לשקול רכישה של מחשב מחודש משנים קודמות:

  1. אם התקציב שלכם מאוד מוגבל ואין Mac חדש שנכנס במסגרת התקציב שלכם אפשר להנות מחוויית השימוש של מחשבי Mac בתקציבים נמוכים יותר.
  2. אם מסיבה כלשהי החומרה של מחשבים חדשים לא תואמת את התוכנות שאיתן תעבדו, למשל: מי שחייב להתקין מערכת הפעלה Windows, מי שצריך להריץ מכונות וירטואליות שלא עובדות על מחשבים מבוססי Apple Silicon וכו׳.

יש לכם שאלות נוספות? צרו קשר  ונענה על הכל.

Contact Contact