סל הקניות ריק
- להמשך קניות
-
רוצים להתייעץ? נציגי השירות שלנו זמינים עבורכם בווטסאפ
לכל מוצר באתר יש סטטוס מלאי שמשקף את זמן האספקה ללקוח.
את סטטוס המלאי תוכלו לראות ב-2 מיקומים עיקריים:
בעמוד קטגורייה, על הכרטיס של כל מוצר יופיע סטטוס המלאי שלו:
ניתן גם לראות את סטטוס המלאי של כל מוצר בתוך דף המוצר, כמו בתמונה הבאה:
במלאי! סטטוס זה מציין שהמוצר במלאי והוא זמין לאספקה מיידית.
בהזמנות עד 15:00 המוצר יגיע ללקוח כבר ביום העסקים הבא בהתאם לשיטת השילוח שבחר.
הזמנות שיתבצעו אחרי השעה 15:00 יצאו לשילוח רק ביום העסקים הבא בהתאם לשיטת השילוח שנבחרה.
1-3 ימי אספקה – המוצר כבר בדרך למלאי והוא צפוי לצאת ללקוח עד 3 ימים מביצוע ההזמנה באתר בהתאם לשיטת השילוח שנבחרה.
רוצים לקבל מידע מדוייק יותר לגבי מוצר בסטטוס זה? התקשרו אלינו ונשמח לעדכן זמן אספקה מדוייק.
2-5 ימי אספקה – המוצר כבר בדרך למלאי והוא צפוי לצאת ללקוח עד 5 ימים מביצוע ההזמנה באתר בהתאם לשיטת השילוח שנבחרה.
רוצים לקבל מידע מדוייק יותר לגבי מוצר בסטטוס זה? התקשרו אלינו ונשמח לעדכן זמן אספקה מדוייק.
15-20 ימי אספקה, המוצר הוזמן למלאי ואנחנו מעריכים שיגיע אלינו תוך 15-20 ימים, זמן זה הוא זמן אספקה משוער, לעיתים המוצר יגיע מוקדם יותר ולעיתים יכול להתעכב, במידה והמוצר יתעכב אנחנו נעדכן את הלקוח בהקדם.
הזמנה של מוצר בסטטוס של 15-20 ימי אפסקה ניתן לבטל בכל שלב וללא דמי ביטול.
הזמנה מיוחדת – הזמנה שמתבצעת במיוחד עבור הלקוח, ברגע שהכנסתם את ההזמנה אנחנו נזמין את המוצר למלאי שלנו במיוחד עבורכם. במידה ונצפה עיכוב בזמן האספקה נעדכן את הלקוח בהקדם האפשרי.
שימו לב! מוצר בסטטוס הזמנה מיוחדת לא ניתן לביטל.
שימו לב שסטטוס המלאי מתעדכן לעיתים תוך כדי יום עסקים. אנחנו עושים את כל המאמצים לעמוד בזמני האספקה המצויינים באתר.
ב99% מהמקרים אנחנו אכן עומדים בזמני האספקה, במידה ונראה שמסיבה כלשהי אנחנו לא עומדים בזמן האספקה המצויין באתר נעדכן את הלקוח וניידע אותו בהקדם האפשרי.