נגישות

הצהרת נגישות לאתר epalle.co.il

החברה מתחייבת ליצירת חוויית שירות חיובית לכלל לקוחותיה בכל ערוצי הפעילות. בהתאם למחויבות זו ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998, ותקנותיו, מבצעת החברה התאמות נגישות באתר האינטרנט שלה בליוויי יועצי נגישות, תוספי נגישות ועוד גורמים מקצועיים, על מנת לאפשר שירות מלא, מהיר ויעיל באמצעות אתר האינטרנט גם ללקוחות בעלי מוגבלות.

 

הסדרי נגישות

חברתנו מספקת שירות ללקוחותיה באמצעות אתר האינטרנט ובמקרים מסוימים גם במשרדי החברה ובתיאום מראש בלבד.

החברה עושה מאמץ להנגיש את השירות בכל אחד מערוצי השירות ומזמינה את לקוחותיה לקבל את השירות בדרך הנוחה ביותר עבור כל לקוח.

 

שירות לקוחות נגיש

  • כל עובדי החברה אשר מעניקים שירות ללקוחות החברה, עברו הדרכה והכשרה בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות וקיבלו כלים בקשר למתן שירות נגיש ואופן טיפול בפניות של לקוחות בקשר עם שירות נגיש
  • ללקוחות אשר מעדיפים לקבל שירות בכתב אנחנו מציעים שירות בכל נושא באמצעות ווטסאפ.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

 

אתר אינטרנט נגיש

חברתנו ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט באופן שיאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

מידע על נגישות האתר:

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013, בכפוף לסייגים שלהלן:
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט. הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפן.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים כאמור לעיל.

דרכי פניה לבקשות והצעות לשיפור בנושא הנגשת אתר האינטרנט

אנו עושים את כל המאמצים להנגיש את כל רכיבי האתר בצורה המיטבית ובאופן שיאפשר גלישה באיכות טובה לכל המשתמשים.

אם בכל זאת נתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך באמצעות  בפנייה במייל לכתובת: [email protected]

ניתן לפנות גם בווטסאפ